Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02 14:00 - Стар пита ВВ нЕкои работи. Той удобно мълчи:)
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 341 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 04.02 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 9. starforlife - Сега... Понеже постингът е "посветен" на най-комплексираното човече...Човече, при все да е дъртак с единия крак в отвъдното... 12:39 Та за кой ли път да му задам нЕкои въпроси, които се прави, че не са му отправяни и се ослушва да отговори.
Преди това да му обърна внимание, че Радо открито ме помоли да не го разсейвам с тези въпроси когато той го пита по-съществени неща.
А въпросите ми макар и елементарни и несъществени са... съществени - ха ха ха ха - понеже разкриват лъжата, мерзостта, подлостта, комплексарщината и т.н.

Първият ми въпрос към Комплексар51-ви е: Последно другият ти паспорт сръбски ли е или югославски? Не за друго, а защото не е едно и също и ми е чудно защо веднъж казваш, че е сръбски, а друг път югославски? За раздвояване на "личността" не може да се говори, защото ти из дъно си руssороб, а всичко останало е нищо не означаваща за теб опаковка.

Вторият ми въпрос е косвено свързан с първия и е: Балалай51-ви, защо майка ти и баща ти се срамуват от така великия ти (в рат - ха ха ха ха) дядо?

Третият ми въпрос е: Лъжецо51-ви, "НОРД ГАЗ" от кога не упражнява дейност? А за "АСТЕК" защо мълчиш и не показваш както направи с "НОРД" нещо, което да те свързва с него?

Имам и други въпроси, но нека го караме подред.


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5638460~idp=1897466~040224~001-016·  



  10. starforlife - Всъщност, Комплексарю51-ви, на момента ще те подготвя и за още един въпрос:
12:54 Преди години при едно твое поредно комплексарско пудрене пуснах ето този постинг:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/05/04/urok-za-neposredstveni.1709131

Пуснах го, а ти така и не схвана с какво се позабавлявахме с определени съблогъри, на които разтълкувах постинга тогава.
А той - постингът - завоалирано разобличаваше една пусната тогава поредна твоя комплексарщина за това как си бил експерт-счетоводител.
Ти смехотворно го нарече "заклет счетоводител", но то от счетоводител, който "противопоставя" мажоритарните акционери (собственици) на - сега интелигентните внимавайте - Минотавъра (ха ха ха ха) поне аз лично друго и не очаквам.


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5638464~idp=1897466~040224~002-017·
 



Гласувай:
5



1. obses - Аз пък смятам, че е отговорил със "След мен и потоп!" Ето вижте:
04.02 15:11
"Трябва да се използва и целият арсенал, за бързо приключване вкл и тактически ядрен удар"

Един тактически ядрен удар слага край на всички въпроси!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Уважаеми съблогъри, извинявайте , че имам съпруга-хубава съпруга
04.02 20:33
и често през почивните дни отскачаме до вилата и ен толкова до вилата, колкото до Сърбия да хапнем това онова , а и който му е ред да не кара колата , да пийне по нещо
днес когато чак от К алифорния са ми задавали въпроси, бяхме в пирот, в една кафавна/ провинциална в която не се събират артисти с с Оскари, а отрудени хорица от неголямо провинциално градче/ , пред една дюлева, с козя пастърма, а след това на халба Зайчарско и вретено . Аз не съм се докосвал до покойната и много голяма Уитни като теб Гоче, но от време на време слушам със зайчарското балкански ритми, от ненадпети сръбски момичета
Сега на въпросите, но преди да съм прекрачил и с другият крак в Отвъдното ми се иска да ти припомня, че тук ред няма, а каращите 72рата си година, чисто статитически имат по голям шанс да доживеят до 80 Често ме пращаш в друго измерение и то все някога ще се случи-единственото което се моля, е да стане без да губя достойнство, без децата да ми заключват хладилника, без да вися на ръцете им За сега съм в кондиция и си отварям телефона-за януари имам минати 152 км, за 7 дни имам 37 км, средна скорост, 4,2 Мисля , че за годините ми не е зле И понеже нямам твоите интелигентност, възпитание, култура , аз простичко ще ти пожелая здраве, късмет и дълголетие
Имаш въпроси за фиирмите в които съм имал чест да работя и управлявам
Каши , какво по точно те интересува-оборот, активи, вноски във фиска, брой заети?
Не била активна НОРД ГАЗ-ами то да ти изброявам ли колко американски гиганти престанах да бъдат активни. Ако погледнеш в предмета на дейността на АДто , ще видиш , че той е контректен и съвсем различнен от панагюрския ти ЕТ тзапъртък, който прави бизнес слава навсякъде и всичко. НОРД ГАЗ се занимаваше с търговия на горива-на дребно и едро и изграждане на консуматори на газ и по конкретно на Метан колони и бенциностанции Защо фирмата е неактивна? Не знам и не ме интересува Не е фалирала, не е закрита защото без мен няма как да стане
Предполагам, че са прехвърлили дейноста си на друга фирма , която управляват без формални движения
Аз бих направил така Много години съм далеко от НОРД ГАЗ и не съм любопитен, а и не искам да си бутам носа там където собственици са трибуквени структури, въпреки че се разделихме с уважение и формално "съжаление" Все пак , ако имах твоето възпитание бих могъл да разбера от наследниците ми в НОРД ГАЗ и резус-фактора ти
И с едно изречение ТИМ купиха Химимпорт, а от там и Нефт и газ, който беше ми основен гръб , партньор и възложител Имам самочувствие, но не обичам да рискувам, като мога да си го спестя Една сделка, дейност, инвестиция, винаги може да се срути без да е някой виновен, но не и когато става въпрос за парите на ТИМ-или поне това бях чувал Големи възможности, но и конкретни отговорности Макар и с добра ръка, предпочетох да пасувам

Това е за НОРД

Аз отговорих, но имам също нещо, което ме гложди.
ти живя и работи на висока позиция в Амстердам
Лично аз не знам българин/ освен преди години инж Догазанов,/ да е бил на толкова престижна позиция-в ръководството на гояма софтуерна дивизия.
И съм се питал, как и защо г-жа Пискова не взе интервю от теб тя е взимала такива от не толкова известни личности, въздухари дори, а макар че живяхте в един съюз/и то какъв/, на един микрофон растояние и интервю няма Ти ли бе скромен, тя ли се страхуваше, че няма да устои на чара ти-загадка за мен
Ето , аз показах АД където съм вписан като управител
Ако си проверил, АД със серозен капитал при вписването, със сериозна презентация пред общинския съвет и получаване на обществена поръчка-докладчик покорния ти слуга
Ти можеш ли да покажеш заповед за назначение в софтуерната дивизия в Амстердам Аз се съмнявам
Ти обичаш да задаваш въпроси-обичаш , макар и да неумееш-липсва ти управленски опит Обаче питаш непрекъснато, а за себе си съобщаваш колко дърга ти е пишката и че имаш способноста да качваш ръст в доста зряла възраст Да не говорим, че съпругата ти представлява сериозни инвеститори в България-за по лесно управлява инсетиционния процес от Калифорния Може, знам човек , който управлява фирмата си от лодка Все пак интересно ми е тези милиарди къде и в какво са вложени
Кажи бе звезден, не за пишката колко е пораснала , а за милиардите инвестиции , които контролирате с възлюбената -за брачно свидетелство няма да те питам

И към собственика на блога
Вчера чрез теб коментира мой коментар уважаемата Пискова, днес чрез теб се свързва Гочето...Абе много услужлив си човече Би ли ми изчистил двора?

цитирай
3. starforlife - ~ 2. vencivaleri1951
04.02 21:35
Чакай-чакай - аз ти задавам конкретни въпроси, а ти отдели повече време за чипса и колата да ни налъгваш.
А ни налъгваш, защото кога успя бе, фифи? Кога, сед като в 12 още си кесил тук, а опъваш поредната идиотия в 20:30?
Та да питам пак:

- Последно другият ти паспорт сръбски ли е или югославски? Не за друго, а защото не е едно и също и ми е чудно защо веднъж казваш, че е сръбски, а друг път югославски?

- Балалай51-ви, защо майка ти и баща ти се срамуват от така великия ти (в рат - ха ха ха ха) дядо?

- Лъжецо51-ви, "НОРД ГАЗ" от кога не упражнява дейност? А за "АСТЕК" защо мълчиш и не показваш както направи с "НОРД" нещо, което да те свързва с него?



И понеже казваш, че много питам, та да те подкрепя с още някой и друг въпрос:

- Като комсомолски секретар някой подвиг да ни разкажеш, м?

- Или поне ни кажи кога и за какво те осъдиха условно, м?

- Или поне ни кажи в "НОРД" и "АСТЕК" бушон на кого беше и токова и си комплексиран, че да се цаниш за такъв само и само да се правиш на кората на лайното?


- И последно: "Заклет" счетоводител ли си или и за това комплексарски се пудри?
цитирай
4. vencivaleri1951 - Набор от простотии гоче?
05.02 04:32
Майка ми боготвореше свекър си, а баща ми не посягаше към блажно и алкохол в дни на пости пред баща си, макар да бе атеист и не понасяше постно
Ти бъркаш политическите различия и споровете със срамуване От какво да се срамуват от дядо, като баща и син бяха еднакви и като характер и визуално дори.
Аз нямам памет, но е ставало страшно според мама, когато са влизали в спор прадядо, дядо и баща ми-стамболовист,неказионен земеделец и комунист. Всеки срещу всеки и невероятно близки по между си. Срамували се, та те ръка му целуваха, нещо което аз никога не съм могъл

Паспортът ми е бил югославски, на база сръбско гражданство , както к украинците имаха съветски паспорт и украинско гражданство Сръбски паспорт не съм вадил, не ми е трябвал Вероятно ще извадя,защото жена ми чака сръбско гражданство, за да пътува до новата си московска приятелка Сърбите спазват санкции що се отнася до граждани от ЕС
Когато съм казвал сръбски паспорт то е машинално, никога не съм вадил Защо съм имал условна присъда съм коментирал-тя бе несправедлива, макар че имаше трагична производствена злополука Прецака ми се работа в Ирак и това бе всичко Никой не е гледал на нея сериозно и това личи от кариерното ми развитие-два месеца след делото станах ик директор и чак тогава приключих с Комсомола, макар,че от 20 годишен съм комунист Впрочем и ефективно осъдените нямаха никаква вина Кой може да предположи, че някой се е скътал да спи под бетоновоз
И след като го игра следовател ,ще отговориш ли и ти с постване на убедителна документация относно работата ти в Холандия , или поне актуална твоя снимка от Калифорния Гоче , от селото ми до Пирот е тридесетина км Първият по сносен бълг ресторант в който бих завел жена си е в Годеч Би ми отнело повече време ,макар да е по близо За съжаление хората в района пазаруват, ходят на зъболекар и разпускат в Сърбия Жена ти още не инвестира в края ни Все в пицарията ти хвърля милиардите

и виж управленски неграмотно Гоче Конкретизирай се

Какво искаш за АСТЕК да разбереш Какво повече за НОРД За АСТЕК съм обещал плана и отчета за амортизации-ще го направя, след като някой ми помогне и преснеме и постне документите
Трудовата книжка отново ли да ти показвам
Ти ще покажеш ли нещо, ама не за размера на пишката си . Уважително се отнасям вече към нея щом милиарди инвестиции носи на България:)))


starforlife написа:
Чакай-чакай - аз ти задавам конкретни въпроси, а ти отдели повече време за чипса и колата да ни налъгваш.
А ни налъгваш, защото кога успя бе, фифи? Кога, сед като в 12 още си кесил тук, а опъваш поредната идиотия в 20:30?
Та да питам пак:

- Последно другият ти паспорт сръбски ли е или югославски? Не за друго, а защото не е едно и също и ми е чудно защо веднъж казваш, че е сръбски, а друг път югославски?

- Балалай51-ви, защо майка ти и баща ти се срамуват от така великия ти (в рат - ха ха ха ха) дядо?

- Лъжецо51-ви, "НОРД ГАЗ" от кога не упражнява дейност? А за "АСТЕК" защо мълчиш и не показваш както направи с "НОРД" нещо, което да те свързва с него?



И понеже казваш, че много питам, та да те подкрепя с още някой и друг въпрос:

- Като комсомолски секретар някой подвиг да ни разкажеш, м?

- Или поне ни кажи кога и за какво те осъдиха условно, м?

- Или поне ни кажи в "НОРД" и "АСТЕК" бушон на кого беше и токова и си комплексиран, че да се цаниш за такъв само и само да се правиш на кората на лайното?


- И последно: "Заклет" счетоводител ли си или и за това комплексарски се пудри?

цитирай
5. vencivaleri1951 - Като не разбираш защо не мълчиш
05.02 09:23
Защо тактически Защото е с ниска степен на радиация и със силна разрушителна сила
Кинжал например с ядрена бойна глава влиза като в масло например в железобетонни
бункери ,а взривната вълна оставя всички без шанс
Същото важи и за подземни укрепления за чието превземане руснаците дават много жертви Това имам предвид, а не удар от типа на тези в Херушима и Нагазаки Последните не са тактически , а стратегически-многото цивилни жертви да стреснат противника и да се предаде, както и става Боеприпасите с обеднен уран са също тактическо ядрено оръжие-имат по силна пробиваемост и по силна разрушителна сила. Радиацията обаче е ниска-има я, боледуват и загиват от лъчева болест и чужди и свои Защо не си укорил янките които първи използваха тази тактика?

Чета на друго място и друга глупост Китай използва Русия , като бензиностанция
Да купува горива, защото е бедна засега на същите Купува обаче и от САЩ Обемите не могат да се сравняват между двете големи икономики спрямо този с русия , но САЩ е в сериозен търговски дефицит спрямо Китай/повече купува отколкото х продава8 А в отношенията си с Русия Китай има известен търговски дефицит Тоест купува повече ОТ САЩ все по малко се страхува светът , още по малко Китай и Русия


obses написа:
"Трябва да се използва и целият арсенал, за бързо приключване вкл и тактически ядрен удар"

Един тактически ядрен удар слага край на всички въпроси!

цитирай
6. vacsine - Защо тактически Защото е с ниска ...
05.02 20:45
vencivaleri1951 написа:
Защо тактически Защото е с ниска степен на радиация и със силна разрушителна сила
Кинжал например с ядрена бойна глава влиза като в масло например в железобетонни
бункери ,а взривната вълна оставя всички без шанс


Олеле! С ниска степен на радиация??? Ниска в сравнение с кое, глупако?
Влиза "кинжала", ама на едно място ти влиза, та да запълни липсата там.
Как не ти втръсна да си посмешище?
Обедненият уран не е ядрено оръжие. Набий си го в кратуната. Кинетично е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 870680
Постинги: 580
Коментари: 3775
Гласове: 3914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930