Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02 01:43 - Отговора е по молба на Анджи на един помиярски комент
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 561 Коментари: 13 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Абе Путьо, 29.01 18:34 Чий ще го дириш в двукилометровата гранична зона, ако нямаш роднини или имот


Мисля, че няма нужда да ви казвам кой е изс...л това. Пуснах го на Анджи, която държеше да каже следното:

"Изумена съм как е възможно изобщо да се отрича най-елементарното човешко право на свободно движение и някой да си позволява изобщо да казва на хората къде да ходят. 
Да, навремето такива като мен стояха стриктно в границите на България, защото нямаха право да я напуснат. Други като автора на този резил обикаляха света както им падне, защото им се полагаше като на проверени другари.
Не си спомням колко пъти, откакто съм в Брюксел, съм профучавала граници със 120 км/ч, камо ли някой да ми иска документ за гранична зона. 
И не се учудвам на коментара, а на факта, че противодействието отдолу е толкова слабо". 
 



Гласувай:
8



1. vmir - Забравата, че телените огради за другите вече не съществуват е животоспасяваща за този човеколюбец.
04.02 02:31
Оти он е много загрижен и от любов към тях не иска да бъдат изложени на мъките извън рая. Без тази забрава он мигом ще гушне босилека от мъка, че могат да се озоват в ада отвъд телените огради. Мой чичо беше гърмян на сръбската граница и само скачането в пропаст го беше спасило от грижите на миролюбците.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Едно време написах на тази дама т--тла, когато ни убеждаваше с аргументите на някакъв
04.02 02:43
Киевски бакшиш и накаква полска журналистака, че в Екрайна всичко е ок и спокойно.
че няма никаква опасност да се стигне до въоръжени стълкновения На същата дама и предложих да финансирам командировка до Донбас -бях наивен , не знаех , че за репортажите си е щедро финансирана и си е продала службата
Като е толкова лесно от страна в страна, защо се давят хора в крайбрежието на Италия, Франция И като франкофонка, наиситна ли мисли че във Франция например няма територии където по една или друга причина е забранен достъп и за лица с журналистически карти
Ходил съм в чужбина и не малко, но не заради когото и да е , а заради себе си-имах югославско гражданство И съм живял, и съм пил и съм любил, но "на своих" , а не на деньги дядя Сороса И бях прозападно настроен, и силно се замислих когато разстреляха в същата Франция студенти . И преди две , три години пак във Франция ще убият демостранти, а "франкофонката " ще одобри убийствата-заслужили са си го били
Не казвам че е по добре да висиш на КППто и чакаш да се размърдат митничари и граничари, отколкото да минеш транзит, но такива бяха правилата Гостувал съм с гадже при дядо и съм му вадел открит лист Подаваш молба и след два часа си готов, ако не си криминално проявен Предпочитам кльон и охранявана граница, пред разграден двор Единствения плюс, че бутнахме мрежите бе, че в противен случаш щеше от глад да измре дивечът , след като нивите станаха на дерета и ровове
След това уважаемата знае ли какво се случваше ако така свободно , без виза влезеше българин в Западна страна Ами отиваше в лагер, където го проучваха и ако не представляваше заплаха го приемаха, в противен случай го връщаха И това беше гадно и подло Зомбират те, че е свобода, демокрация, а не им ли хареса нещо в теб те връщаха , като много добре знаеха , какво те чака в България-съд, затвор
И нещо което не съм разказвал Специализирах в CEPIA
и стажувах около месец в одиторска фирма Намекнаха ми, че се интересуват от мен
Шефъг на човешки ресурси беше гасконец, но нямаше нищо общо с Д, Артанян -квадратен с дебел задник и страшно ограничен Та той започна да ме "съблазнява" с перспективата да работя за фирмата Аз също се замислих по въпроса, още повече нямаше да бъда невъзвръщенец заради двойното си гражданство
Казах , че ще си помисля, а той почна да ме кани в тях-живееше в предградията , в еднотипна къщичка-четри стаи в които не можеш да се обърнеш След 10 години работа станал шефна отдел от трима души и си мислеше, че е хванал Господа за макарите Все пак парите не бяха за пренебрегване-, фраанковете обърнати бяха към 1200 долара, ваучери и бонуси Тогава в Кореком едно Ауди беше около 2000долара
За щастие или нещастие , гасконецът реши да ми сложи за попечители децата си-пъпчив тинейджър , и дъщеря, която гонеше по задник баща си Те бяха много дружелюбви и ме взимаха за Дънди Крокодила-абориген все едно Все ме учеха нещо-бяха ми забавни-родени в Париж, но чист прованс Стана въпрос за религия-попитаха ме за религия и аз помислих да им разкажа за богомилите, които имат силно присъствие във франция и по всичко личи , че са дошли от нас Нещо ми прищрака и казах че съм езичник Те се заинтересуваха , а аз се увлякох Измислих си жертвоприношения, но казах че рядко стават с хора, а повече с животни-напомних им за жертвения агнец-нищо не знаеха обаче за него И момичето се развълнува/мисля , че и ме харесваше/ и ме попита дали съм бил на човешко жертвоприношение и аз си "признах" , че само два пъти съм присъствал, а ако се интересуват за вкуса-не е добър-кисел Пълни глупости, но и аз не бях голям-под 30 Вечерта момичето направило нервна криза-болници , психотропни хапове и оплакване в института Там на малко да ме изгонят и едвам защитих курсовата си Писаха и до комбината, като бяха описали случилото се-коректно, без да надуват , или спестяват На стопанския съвет се смяха, на мен ми беше вече станало малко гадно от себе си Разминах се с Франция, но останах с усещането , че от едно ниво надолу са страшно ограничени
цитирай
3. getmans1 - Малииий, ...
04.02 07:03
... чета и се чудя да се смея ли ил да плача..
цитирай
4. vacsine - Коги си дебил, то е за винаги. Виз...
04.02 07:55
Коги си дебил, то е за винаги. Визирам последните "разкрития" на дебито.
цитирай
5. vmir - 4. vacsine - Коги си дебил, то е за винаги. Виз...
04.02 08:27
Явно през първите 7 години са пропуснали да му кажат (а и след това не е успял сам да забележи), че каквото е чул-недочул няма как да е цялата истина, камо ли околните да са го приели за такава и в резултат е почнал да възприема комуникация без раздувки за глупост. Това при него е съчетано и с нужда да "доказва" "познанията" си. Дънинг - Крюгер са го обяснили най-добре, а при този екземпляр ефекта е на квадрат. Готов съм за бас, че IQ - то му по стандатите на МЕНСА обаче (не онези дето отчитат дебили като него за 145-160), не надвишава 85-90. Самия той предлагаше такава проверка.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Ежете се, правете се на мъжкари, но за Вас не важи
04.02 09:52
120 км профучаване през границите Ще останете в" китните си села" по думите на Дулцинеята на 5гривни Тя получи премията вече, вие оставате около "вдовишкия" казан за ракия Впрочем докато спях след среднощния блого маратон жена ми дала храна на нещастници с разрушени домове и държави от тези с "пропускливите " граници-зарязани от изроди около останки от бивши и предварителни бразда и мрежа, като им казали , чу са навътре в Сърбия Дала е храна , не се е направила на добросъвестна представителка на "златния милиард" и не е звъннала на 112 Впрочем за копелета като компанията ви , дават парични бонуси за доноси за мигранти
Жал ми е за тях, макар че и ние сме в ареала за който ще настъпи Вавилоново време, което вече тиктака и секундомера се чува все по силно и близо и само "скитницата между границите" е глуха за него Важното е да се трупа лой около истината -останалото е непрестижно и дебилно Дулцинеята е хванала джакпота , или поне си мисли, че го е хванала/а не нещо друго/ Утре като нищо ще оглави радиото и ще стане втората Леда милева-е без творчеството и куража и. Кураж защото Милева я отпратиха като кореспондент в чужбина защото бе неудобна , а Тобоска ако я издигнат ще бъде, защото е удобна. Каквото и да се случи обаче, яслата и ще бъде пълна, за разлика от вашите
цитирай
7. vacsine - 5. vmir, дебито се опитал да предаде ...
04.02 10:40
5. vmir,
дебито се опитал да предаде романтично героичен ореол на позорното си изритване от Франция с разказаната "случка". След това е бил приет при съветските другари, където също се е проявявал (по негови разкази) като цял десидент, но те са се отнесли снизходително към умствените му възможности и са го завършили.
Поради очевидната си умствена изостаналост, той често сам се инкриминира като в случая с тракторите за Украйна по 10 лв.(или там както беше), а сега е натопил и жена си за трафик на мигранти. :))))))))
цитирай
8. petgrig - ВВ отново
04.02 11:22
излива обилно словесни помии а така и не пусна линк с това интервю с "бакшиша" от Киев дет го молех толкова пъти:)
Знаеш ли ВВ от тоя словесен бъркоч много малко ти се разбира но е ясно едно - адски те бодат успелите хора. Щот когато ги няма твоите на власт да бетонират некадърници и неграмотници като теб си никой какъвто по принцип си.
цитирай
9. starforlife - Сега... Понеже постингът е "посветен" на най-комплексираното човече...Човече, при все да е дъртак с единия крак в отвъдното...
04.02 12:39
Та за кой ли път да му задам нЕкои въпроси, които се прави, че не са му отправяни и се ослушва да отговори.
Преди това да му обърна внимание, че Радо открито ме помоли да не го разсейвам с тези въпроси когато той го пита по-съществени неща.
А въпросите ми макар и елементарни и несъществени са... съществени - ха ха ха ха - понеже разкриват лъжата, мерзостта, подлостта, комплексарщината и т.н.

Първият ми въпрос към Комплексар51-ви е: Последно другият ти паспорт сръбски ли е или югославски? Не за друго, а защото не е едно и също и ми е чудно защо веднъж казваш, че е сръбски, а друг път югославски? За раздвояване на "личността" не може да се говори, защото ти из дъно си руssороб, а всичко останало е нищо не означаваща за теб опаковка.

Вторият ми въпрос е косвено свързан с първия и е: Балалай51-ви, защо майка ти и баща ти се срамуват от така великия ти (в рат - ха ха ха ха) дядо?

Третият ми въпрос е: Лъжецо51-ви, "НОРД ГАЗ" от кога не упражнява дейност? А за "АСТЕК" защо мълчиш и не показваш както направи с "НОРД" нещо, което да те свързва с него?

Имам и други въпроси, но нека го караме подред.


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5638460~idp=1897466~040224~001-016·
цитирай
10. starforlife - Всъщност, Комплексарю51-ви, на момента ще те подготвя и за още един въпрос:
04.02 12:54
Преди години при едно твое поредно комплексарско пудрене пуснах ето този постинг:
https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/05/04/urok-za-neposredstveni.1709131

Пуснах го, а ти така и не схвана с какво се позабавлявахме с определени съблогъри, на които разтълкувах постинга тогава.
А той - постингът - завоалирано разобличаваше една пусната тогава поредна твоя комплексарщина за това как си бил експерт-счетоводител.
Ти смехотворно го нарече "заклет счетоводител", но то от счетоводител, който "противопоставя" мажоритарните акционери (собственици) на - сега интелигентните внимавайте - Минотавъра (ха ха ха ха) поне аз лично друго и не очаквам.


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5638464~idp=1897466~040224~002-017·
цитирай
11. vencivaleri1951 - Пак ще кажа че си нула като управленски опит
05.02 11:33
Ти смяташ, че се бъзикаш с някого без да усещаш колко не знаеш

Да вземем експерт счетоводител и заклет счетоводител
Едното е кариерно израстване-специалист, експерт, главен експерт, държавен експерт
Второто е правоспособност-имам предвит заклет счетоводител
Едното получаваш за опит, можене и дори трупан трудов стаж
Второто е защитено право на определена дейност в счетоводството-ревизия или чуждицата Одит Лично аз съм получил правото след 6месечен курс и защита Впрочем би трябвало да знаеш усетилият се и направил тези курсове-доц Димитър начев, ако наистина си преподавал в НУЦИ-колега ти е бил през 90те Няколко години след промяната одит можеха да правят само заклети счетоводители и той ми отвори очите за това В края на 90те тази глупост бе премахната и вече никой не си спомня за нея

Тоест аз ревизия мога да направя, да проверя счетоводен балан, бюджетът на страната дори, но обикновено каре , което се прави от оперативните счетоводители не мога да направя-нямам навика, нямам търпение Аз лично не бих се главил без мои хора за счетоводител на малка фирма, но спокойно с екип бих правил счетоводството на голяма структура.
Тоест аз можех /и го правех/ да събера екип от знаещи и можещи , които да свършат работата , защото имах "тапия" , а те не След това не тапията а доверието ме държеше като пръв между равни , а и собствеността А и в работата си преди промените, се бях сдобил с добри и влиятелни познати За съжаление , не познанията дне са водещото за един фирменшеф , а възможнота да получи поръчка, да подпише нормален като заплащане договор
И понеже пак няма да разбереш
Ще ти го обясня с пример от милицията, която те е хранила
В Сержантския състав имаме сержант, стар сержант, старшина
Те обаче са и сапьори, и катаджии, и охранители, и регулировчици...
Първото е кариера
Второто е специлност
Ето същата история е и при счетоводителите
-имаме себестойчици, трудоваци, заприходяващи материалните запаси, касиери и заклети счетоводители Мисля , че го обясних, че и син на милиционер да разбере

starforlife написа:
Преди години при едно твое поредно комплексарско пудрене пуснах ето този постинг:
https://starforlife/lichni-dnevnici/2020/05/04/urok-za-neposredstveni.1709131

Пуснах го, а ти така и не схвана с какво се позабавлявахме с определени съблогъри, на които разтълкувах постинга тогава.
А той - постингът - завоалирано разобличаваше една пусната тогава поредна твоя комплексарщина за това как си бил експерт-счетоводител.
Ти смехотворно го нарече "заклет счетоводител", но то от счетоводител, който "противопоставя" мажоритарните акционери (собственици) на - сега интелигентните внимавайте - Минотавъра (ха ха ха ха) поне аз лично друго и не очаквам.


..######......########.....###............########...
.##.......##...........##..........##..##..........##...........##
.##......................##.........##.....##........##...........##
...######..........##........##........##.......########.
..............##........##......#########.....##........##..
.##........##........##......##............##.....##..........##.
..######..........##.....##..............##....##............##

StarForLife™ ·idc=5638464~idp=1897466~040224~002-017·

цитирай
12. vencivaleri1951 - Е как да го пусна като съм го прочел като всички тук в неин постинг
05.02 11:54
Върни се в 14та година в постингите и , ако не ги е махнала Хем беше апетитно и засукано гадже Ето тогава си развалихме калимерата


petgrig написа:
излива обилно словесни помии а така и не пусна линк с това интервю с "бакшиша" от Киев дет го молех толкова пъти:)
Знаеш ли ВВ от тоя словесен бъркоч много малко ти се разбира но е ясно едно - адски те бодат успелите хора. Щот когато ги няма твоите на власт да бетонират некадърници и неграмотници като теб си никой какъвто по принцип си.

цитирай
13. petgrig - Върни се в 14та година в постингите ...
05.02 19:51
vencivaleri1951 написа:
Върни се в 14та година в постингите и , ако не ги е махнала Хем беше апетитно и засукано гадже Ето тогава си развалихме калимерата


petgrig написа:
излива обилно словесни помии а така и не пусна линк с това интервю с "бакшиша" от Киев дет го молех толкова пъти:)
Знаеш ли ВВ от тоя словесен бъркоч много малко ти се разбира но е ясно едно - адски те бодат успелите хора. Щот когато ги няма твоите на власт да бетонират некадърници и неграмотници като теб си никой какъвто по принцип си.



Ма аз те помолих ти да ми дадеш тоя линк. Хайде чакам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 871540
Постинги: 581
Коментари: 3776
Гласове: 3914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930