Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2023 01:04 - ...какво е..psiHopat @
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 4947 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 24.03.2023 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     О, Санкта, Панагюрица!!!!

    1
     Лъжеш  на всеослишание, че..аз НЯМАМ кн ижка, за МПС / ти да видиш
    колкоо..сам само..проста, заЛушена, и бедна, и неграмотнаа. амаа ))
    та, козаТъ Сил ва, има книжка, и Каляска на 10год...куча марка...за 5 хилки  
    а, Джулия, нали е баба, вече..от нищоо, нЕ разбирала.. ))

  
   2,
    продължаваш, да лъжеш, че ,сега, па..КНИЖКАТА ми била. парцал,."изтекла"..!!!
   нали,има подпис, дата и печат, там..бее Сульо и Пульо.без усмивки, тук..
   станах на 62 6 мес пенсионерка и ми..връчиха..безСрочна книжка../или ЛК, беше, нз..
   с ""перфектен талон )  таак е, по Закон..
а , и аз съм имла  3 категории..джорее...е за Трактор Ламоргини, немам, ощее...

О, Санкта, Панагюрица!!!!


- Ха ха ха ха ха ха ха
00:02 Юлооо, КРАВООО, ако знаеш колко си тъпа - ще се гръмнеш!

Ти не се ли усещаш колко много се излагаш бе, НЕНОРМАЛНИЦО ФРУСТРИРАНА?

Ето, прав бях, защото така си и мислех: че книжката ти е изтекла и точно твоята не е валидна!
ЗАЩОТО, КРАВО, ОТКЪДЕ ДА ЗНАЕ ТЪПАТА ТИ КРАТУНА, ЧЕ 2015-та година, та да не беше и по-рано, смениха талоните и този парцал дето показва  



Гласувай:
6



1. notfun - Троловъдната.бандаа Хейтъри,
24.03.2023 13:02
сбЕрете се ''на куп'' ,малко сте..малки.сте...))

13. vacsine - Пренасям го и тук :)
10:32
Чудя ви се на акъла
Да се общува с кенефницата е като да се бърника в септична яма. Гнусно и противно. А и предварително се знае какво ще намериш.

P. S. Юло, впрегатният добитък няма нужда от книжка, така че правилно не ти дават.
цитирай
2. notfun - ощее, едИН, Психоо..пат@а..
24.03.2023 13:18

автор: rosiela категория: Забавление
прочетен: 53 коментари: 0 гласове: 3


Отвори баба чадърче,
наля догоре бърдуче,
да я не видят що прави
кога се тя опияви,

дали е гола - ли не е,
какви песни ще пее,
свалила ли е презрамки
и си се кипри по сламки!

Отвори баба чадърче,
червено като малинка,
там да се крие саминка
и да надига бърдуче!
цитирай
3. milady - о Санкта, панагюрица! Епилог а)
24.03.2023 22:03


ком.17/ гошоо, стига разпъва...масали, за дескатат градина..
21:55
ти си толкова..заблуден и залУпен Грандоман и комплексар, и комплексар..
та, не можеш, да ''изкарашш'' денят, спокойно, ако..не обидиш, някого
10 15 хх каруцаро просташки...
сега, се ''вкопчи'' с 3 години,към ВВ1951, защото, той..
наистина ,се забавлява,да те, ''бие като маче о дИрек )))

и,това, твопето Селско Театро, ти го..''играеш'' ,в една платформа,
за поети, и айляк пенсионери.факт!
защо, не си комуникираш, така...словохотливо ,в некоя друга платформа..

има сайтове ,за трейдъри, форекс, Ай Ти, Ай Голд..какво, ли , не щещ...

защо, си тук, изобщо.
къде е ..булка ти? ами, децата...ами..къшата, колата..ами, Кучето..
ами, бизнеса, СПА, Театъра, киното 5 Д , в Калифорния..
как , намираш.толковаа...ВРЕМЕ, бее..мъШки, и Видеа, и песньовки да дириш
чаршаффи..да разпъваш...

за твое сведение, НИЕ, също имаме Интернет, на село, нали..Венци )
моят син и снаха ми, също, са трейдъри..от 3 5год..
инвестират, играят, печелят, губят.Това, е Живота..

Ти, какво, си мислиш ? ще ни откриваш.тук, ТОПЛАТА вода..?
щот, сме неГъри )

о Санкта, панагюрица!!
помолчи, за бога...сФиньо луда...
и аз мога така..като лудата мара ехо и ваксина ,твоя''дружка'', алабалова..

смотаняк си..на Пи.Ер, на 5 квадрата...приятрна вечер..
цитирай
4. sekirata - БОЖЕ, ТОВА БИЛО ПОЕЗИЯ, И ГО ДЪРЖАТ КАКТО И ДРУГИ КРАДЕНИ НЕЙНИ ...САМО ЗАЩОТО СЕ СЛАГА НА СИЛНИТЕ НА ДЕНЯ!
28.03.2023 13:39
notfun написа:

автор: rosiela категория: Забавление
прочетен: 53 коментари: 0 гласове: 3


Отвори баба чадърче,
наля догоре бърдуче,
да я не видят що прави
кога се тя опияви,

дали е гола - ли не е,
какви песни ще пее,
свалила ли е презрамки
и си се кипри по сламки!

Отвори баба чадърче,
червено като малинка,
там да се крие саминка
и да надига бърдуче!


АЗ СЪМ СИ ПОВТАРЯЛА ПОСТОВЕТЕ В ДВАТА СИ БЛОГА--АЙДЕ ИДЕТЕ И ВИЖТЕ ВЯРНО ЛИ Е? най-много едно две изключения ,но не са отсега

а всъщност в жупел ми е повечето политически статии след като пак от жалби ми изтриха и спряха разказите там та ги качвам вече в sekirata и там изчезват особено откакто Стефан cefulesteven се върна в блогбегето и застоя в Плевен

изцяло ми разфасоват профилите -дори чрез спиране и изтриване на клиповете ми,профилите в ютуб дори вибокса -чалгарски,на метресите

и кво, ще легна да плача?
за чужди грешки не правя смешки

да е жив и здрав Путин и даНо България се махне от това проклето нато и ес -най-сетне! Дори и след смъртта ми.

поезията днешна е просто плява-общо казано.
цитирай
5. marana69 - ...бяснаа..конкУренция@
03.04.2023 13:43


13:33 - ...бяснаа..конкУренция@

Автор: marana69 Категория: Тя и той
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0



eтo , + Видеоото, на Sтар.4o @ )

Що за върла и нагла..тази, дженДърска.мода м?





Защоо ли.ме копира, пак..СуперБатко Го4о 100 именоффф.)

аз, още, преди 10г по/ КАЗАХ, некои, от твоите ЖЕНСКИпрофили..

...а, отскотро, и, на мараТуйка 866 - МЪшКИТЕ ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262939
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол