Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2023 12:18 - Пука ми на менЯ, ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 968 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 24.03.2023 12:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                                               .....

                         ЧЕ И НА КОЛЕЦА МИ С ДВАТА МУ ДОМАТА НЕ МУ ПУКА КАКВИ 

                                 ГИ ПЛЕЩИ ТУК ИЗ БЛОГА ЕДИН ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК 


"Под" кого ще се поставя бе Таранкоолу ако сега ПОСМЪРТНО се отрека от познанството ни със Слави, че и баба му, че сестрата на баба му, че и от братовчедка му дето ми готвила в стола, а???

Ами относно Пискова какво да направя бре, да се откажа от светогледа си ли бе, че аз да не съм ти, бре?! Нали ти си кръсти розата на Корнелия, че се похвали в блога, че и във ФБ?!
Я кажи, наговори ли и публично във ФБ ВСИЧКИ ОНЕЗИ НЕЩА ЗА НЕЯ, които сподели с мене, а?

"ДОСТОЙНСТВО"ли ще наречеш факта, че русофилските приятели на Жоро дружно се отрекоха от приятелството си!? Ама и за каво ли да те питам, цял еди народ намразиье заради Козломордият.


                         КОЛКОТО ДО БАЩА ТИ, ЯВНО ПАК НЕ СИ СХВАНАЛ СМИСЪЛА

                               ДА НЕ ГО ПОЛЗВАШ КАТО ДОДВОД ЗА ЩЯЛО И НЕЩЯЛО.

                                                                                  ... 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ...ако, продължаваш, да лъжеш, заедно, с Гошо/ и сие )
24.03.2023 13:13
ще ,продължа, да те репликирам..
това, не са..''лични'' ''неща''..

затова, ги пиша, и ПУБЛИЧНО!!
внимавай ,за принципите си, радко..не си на 26, уви..
цитирай
2. petgrig - ще, продължа, да те репликирам. . ...
24.03.2023 13:21
notfun написа:
ще ,продължа, да те репликирам..
това, не са..''лични'' ''неща''..

затова, ги пиша, и ПУБЛИЧНО!!
внимавай ,за принципите си, радко..не си на 26, уви..


Ако земеш да млъкнеш поне за малце шъ напраиш добро най-веч на себе си. Не мож си представи как си писнАла на сички!
цитирай
3. starforlife - Плазмодията Юлка я репликирах под предходния постинг. Тук ще се впиша набързо с показателни реплики конкретно по постинга.
24.03.2023 13:38
И понеже той е за (част) от моралните "качества" с привкус на лайна и помия на Дръндолей51-ви, та:

В постинга Радо написа:
ЧЕ И НА КОЛЕЦА МИ С ДВАТА МУ ДОМАТА НЕ МУ ПУКА КАКВИ ГИ ПЛЕЩИ ТУК ИЗ БЛОГА ЕДИН ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК
Ааа, не така, Радо. Дръндолей е толкова принципен... Ама толкова принципен...
Е, в клеветите и лъжите, но какво пък сега сме седнали да му придиряме?
Аз обаче ще дам един друг пример. Пресен-пресен, от днес. И по твърдението му как никога нищо лошо за никоя жена не бил казвал.
ТОЙ ЗА Ю_НИЦАТА ТЪПА Е ГОВОРИЛ ОБИДНО КОГАТО НЕ МУ СЕ МАЗНЕШЕ КАТО В МОМЕНТА, ЧЕ ДА СИ ИМА ЛИКА ПРИЛИКА И ТЯ ГОРКАТА ПЛАЗМОДИЯ, ТА...
Но да видим какво уважение демонстрира дори спрямо съпругата си!
Тоест, как и нея излага с идиотията си комплексарят му с комплексарите. Цитирам!
В 9-ти коментар ето тук https://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2023/03/24/do-onzi-s-kolcite-i-domateto.1861180 Дръндолей51-ви написа:
Гого не жените "Ми" ме правят вървежен , а аз тях

Мисля, че коментарът е излишен!
цитирай
4. getmans1 - Юлке,
24.03.2023 14:18
... помниш ли, че по еднобреме те наричах "Врътиопашка" хайде моля те, да не се връщаме към тия времена ...


notfun написа:
ще ,продължа, да те репликирам..
това, не са..''лични'' ''неща''..

затова, ги пиша, и ПУБЛИЧНО!!
внимавай ,за принципите си, радко..не си на 26, уви..

цитирай
5. getmans1 - Като цяло, отвратителна работа ...
24.03.2023 14:42
... И "от къдя ня къдя бря" некакъв си от Делиормана ще общува с разни хора освен ако "не им се подлага" ... Ти да видиш доводи:)))


starforlife написа:
И понеже той е за (част) от моралните "качества" с привкус на лайна и помия на Дръндолей51-ви, та:

В постинга Радо написа:
ЧЕ И НА КОЛЕЦА МИ С ДВАТА МУ ДОМАТА НЕ МУ ПУКА КАКВИ ГИ ПЛЕЩИ ТУК ИЗ БЛОГА ЕДИН ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК
Ааа, не така, Радо. Дръндолей е толкова принципен... Ама толкова принципен...
Е, в клеветите и лъжите, но какво пък сега сме седнали да му придиряме?
Аз обаче ще дам един друг пример. Пресен-пресен, от днес. И по твърдението му как никога нищо лошо за никоя жена не бил казвал.
ТОЙ ЗА Ю_НИЦАТА ТЪПА Е ГОВОРИЛ ОБИДНО КОГАТО НЕ МУ СЕ МАЗНЕШЕ КАТО В МОМЕНТА, ЧЕ ДА СИ ИМА ЛИКА ПРИЛИКА И ТЯ ГОРКАТА ПЛАЗМОДИЯ, ТА...
Но да видим какво уважение демонстрира дори спрямо съпругата си!
Тоест, как и нея излага с идиотията си комплексарят му с комплексарите. Цитирам!
В 9-ти коментар ето тук https://vencivaleri1951.blog/politika/2023/03/24/do-onzi-s-kolcite-i-domateto.1861180 Дръндолей51-ви написа:
Гого не жените "Ми" ме правят вървежен , а аз тях

Мисля, че коментарът е излишен!

цитирай
6. vmir - "Гого не жените "Ми" ме правят вървежен , а аз тях" - ами, прав е!
24.03.2023 18:52
Неслучайно персоналната перспективност при комунизма се определяше като "железен", преведено на популярен език - "тъп, но упорит". Следователно, за да бъдат по-вървежни от бот Венцо, жените му трябва да са по-тъпи и упорити от него. Ми как да го надминат, като е уникално недостижим? Човекът духом живее още в комунизма...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6074358
Постинги: 2742
Коментари: 26500
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031