Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: petgrig Категория: Други
Прочетен: 835953 Постинги: 544 Коментари: 3591
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
 
Категория: Други
Прочетен: 101 Коментари: 4 Гласове: 6
 Некои хора нема да спрат да осират блоговите пространства щото явно биологичните им нужди някак са нараснали откакто са им дали по някоя и друга копейка:)
Я ти дай линк къде Тагарев изобщо е говорил за пращане на български войски в Украй...
Категория: Други
Прочетен: 134 Коментари: 6 Гласове: 5
Последна промяна: 27.03 17:10
 С днём театра, дорогие театралы! С радостным, веселым весенним днём. Обнимитесь и поднимите бокал за "великую русскую культуру".
Да преведа за русофилите щото те са на вие с тоя език:
"Честит рожден ден на театъра, скъпи театрали. Честит ...
Категория: Други
Прочетен: 164 Коментари: 12 Гласове: 5
 - Тоя, който се увърта около тези, които си правиха непрекъснато гавра с него като панто и пръцко. 
- Тоя който плю в подадената му ръка
- Тоя, който си е подложил задните и всички възможни части на путин
Категория: Други
Прочетен: 259 Коментари: 10 Гласове: 14
 
Категория: Други
Прочетен: 217 Коментари: 12 Гласове: 7
 Понеже виждам, че и некво други там тръгнаха да му пригласят, а те са от същото тесто, пак питам - докога ще търпите разни такива да ви овоняват въздуха?
И е хубаво това нещо да се ползва като се пише.
Категория: Други
Прочетен: 152 Коментари: 1 Гласове: 8
Последна промяна: 25.03 12:39
 Профила пак си е мой на Батмана. Сменил съм паролите и тук съм си пак аз.
И точно аз, Батман, искам бан на всичките профили на недоразумението цефул - cefules, cefulesteven, psihopat и каквито още му се намират. Вчера се видя, че това е ...
Категория: Други
Прочетен: 125 Коментари: 2 Гласове: 8
 Това е втори и последен мой пост от този профил - пиша аз, Ангелина Пискова!
Здравейте отново,
Минах само за да ви кажа и сега да ви потвърдя, че профилът петгриг не е мой и никога не е бил. 
Категория: Други
Прочетен: 226 Коментари: 6 Гласове: 3
 Този път от профила на Батмана пиша наистина аз, Ангелина Пискова!
И ясно го изписвам, за да няма недоразумения.
Правя го не за друго, а защото моят приятел ми показа едно изключително непочтено писание на човек, на когото наистина съм по...
Категория: Други
Прочетен: 360 Коментари: 26 Гласове: 6
 Очевидно е, че това е собствено рашистко дело. Очевидно е, че чрез това се търси повод за по-голяма мобилизация. Или други действия. Вече Кремъл призна, че това е война, целяща унищожението на Украйна.
Но какво, без извинение, означава...
Категория: Други
Прочетен: 161 Коментари: 3 Гласове: 6
 Ми да, празнуват извергите на Путин!
Справка - Беслан, Курск, Норд-Ост. Изпълнение - ФСБ.
Така празнуват уродите - избиват собствените си хора, щото съседите им се опряха и не стана с Киев за 3 дни. Та сега търсят повод за втората мобилиз...
Категория: Други
Прочетен: 224 Коментари: 4 Гласове: 11
22.03 10:39 - Хаааааа
 Ма тоя цефул бил не само природна грешка а и гоуем смешник:)))))))))))))))))))
Ай ся кажете ми коя нормална армия би мобилизирала такъв? 
Категория: Други
Прочетен: 134 Коментари: 9 Гласове: 10
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 835953
Постинги: 544
Коментари: 3591
Гласове: 3790
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031