Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2023 00:00 - Радев освиркан пак
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 3824 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На церемонията по издигане на националния флаг пред паметника на Незнайния войн Румен Радев беше освиркан на фона на множеството духовници, посланици, политици и граждани, дошли на събитието.

 

Докато протежето на ген. Решетников (който разбуни страната без надежда за нормализиране в близко бъдеще) приемаше почетния караул, от събралите се да гледат церемонията, се чуваха възгласи "Радев, вън!".  


И ся аз да попитам тоа докоги шси праи оглушки и не си фърля оставката щот не го освиркват за пръв път. 
Ей да припомним:












Гласувай:
6



1. petgrig - Крумчо
04.03.2023 10:43
требе да си архи тъп кат са ти казали милион пъти чи шъ бъдиш трит и ти да продалжаваш да цапаш.
Ма то кво да чакаш от комунист:)
цитирай
2. petgrig - ПП
04.03.2023 11:47
А требе да си още по от архитъп за да сметаш чи рашката шъ победи целийо свет хеле па да даваш за пример идно градче дет дори ощи не е превзето за цяла година:)
цитирай
3. blog13 - А требе да си още по от архитъп за да ...
04.03.2023 14:57
petgrig написа:
А требе да си още по от архитъп за да сметаш чи рашката шъ победи целийо свет хеле па да даваш за пример идно градче дет дори ощи не е превзето за цяла година:)

Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/) - ма рашката още ли не е победена? Най-мощните евроатлантически държаваи, в които управляват най-достойни гейове ( и лесбийки де) още ли не са я съдрали от бой (че нещо съм изпущил информационниот паток). Колко на брой беха тия светли ЛГБТ държавни субекти, дето озаптяват Рашката - трийсе или четиресе?


цитирай
4. petgrig - А требе да си още по от архитъп за да ...
04.03.2023 18:18
blog13 написа:
petgrig написа:
А требе да си още по от архитъп за да сметаш чи рашката шъ победи целийо свет хеле па да даваш за пример идно градче дет дори ощи не е превзето за цяла година:)

Уважаеми г-н гей (надявам се, че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евроатлантическата ти сексуална ориентация /евентуално и операция/) - ма рашката още ли не е победена? Най-мощните евроатлантически държаваи, в които управляват най-достойни гейове ( и лесбийки де) още ли не са я съдрали от бой (че нещо съм изпущил информационниот паток). Колко на брой беха тия светли ЛГБТ държавни субекти, дето озаптяват Рашката - трийсе или четиресе?




Виж ся православни гею /сигур и ти нямаш против да ти върна комплимента:)/ що не земете да се изясните - рашката ви специална операция ли провежда /щот така викаше путята/ или воюва с целийо свет?
Дейба тапанарите дейба....
цитирай
5. blog13 - Виж ся православни гею /сигур и ...
04.03.2023 19:51
petgrig написа:


Виж ся православни гею /сигур и ти нямаш против да ти върна комплимента:)/


Значи, не съм религиозен. Но и религиозен/православен да бях, не защитавам евро-атлантическите ценности. В православието содомията е не просто обида - това е престъпление против Бога и се наказва със смърт - от Бога, не от някой човек. Така че аз не съм ти дал никакво основание, да ми правиш комплимент, като ме наричаш гей. За мене, като противник на евроатлантическите ценности, да ме наричаш "гей" е обида. За тебе като защитник на евроатлантическите ценности и изобщо евроатлантическия свят, е най-естественото нещо да си гей. Ако не си, значи нещо се обръщаш. Ту така ту онака. И самият тоя факт, че се извърташ по тоя начин си е педеращина. Може би е редно, да се самоопределиш на момента - ти защитник ли си на евроатлантическият свят, на ценностите му, идеологията, в която крайъгълен стълб е именно гействането или не си?

От кви позиции ми говориш срещу Путин и срещу Русия, след като не поддържаш евроатлантическите ценности?
цитирай
6. blog13 - що не земете да се изясните - рашката ...
04.03.2023 20:00
petgrig написа:
що не земете да се изясните - рашката ви специална операция ли провежда /щот така викаше путята/ или воюва с целийо свет?


Ма то е ясно. Не е само ясно, и това ли на тебе не ти е ясно. Добре - обяснявам ти го. Рашката почва специална военна операция в Украйна. Зад Украйна, се обявява че стои целиот евро-атлантически свят. Той се състои от дватрийсет държави членки на ЕС. Плюс САЩ, Канада, Англия, Япония, Австралия, Нова Зеландия, Южна Корея. Сигурно изпуснах още някоя. Колко са тия които водят следователно война срещу Русия? ТЕ САМИ СИ ГО ГОВОРЯТ ПОСТОЯННО! Не си разбрал още, така ли?

Та след като тия обявяват, как водят война с Русия, след като Русия е една смешна и жалка държава, след като от една година нема приходи (ти лично така говореше ако си спомняш) - та, уважаеми господин гей евроатлантически, защо още Русия не е победена, разколачена, разпадната на незнам си колко държави и т.н.?
цитирай
7. petgrig - що не земете да се изясните - рашката ...
04.03.2023 20:20
blog13 написа:
petgrig написа:
що не земете да се изясните - рашката ви специална операция ли провежда /щот така викаше путята/ или воюва с целийо свет?


Ма то е ясно. Не е само ясно, и това ли на тебе не ти е ясно. Добре - обяснявам ти го. Рашката почва специална военна операция в Украйна. Зад Украйна, се обявява че стои целиот евро-атлантически свят. Той се състои от дватрийсет държави членки на ЕС. Плюс САЩ, Канада, Англия, Япония, Австралия, Нова Зеландия, Южна Корея. Сигурно изпуснах още някоя. Колко са тия които водят следователно война срещу Русия? ТЕ САМИ СИ ГО ГОВОРЯТ ПОСТОЯННО! Не си разбрал още, така ли?

Та след като тия обявяват, как водят война с Русия, след като Русия е една смешна и жалка държава, след като от една година нема приходи (ти лично така говореше ако си спомняш) - та, уважаеми господин гей евроатлантически, защо още Русия не е победена, разколачена, разпадната на незнам си колко държави и т.н.?

Начи тва че стои не начи чи води война путинофильо. Белким един ден схванеш разликата:)
Щото ако водеха наистина война рашката досега щеше да е изчезнала от картата. Капиш?
цитирай
8. blog13 - ако водеха наистина война рашката ...
04.03.2023 23:28
petgrig написа:
ако водеха наистина война рашката досега щеше да е изчезнала от картата. Капиш?


Да, уважаеми господин гей - щяла е нещо си там, ако. Но това е друга тема - не е тая за която става въпрос.


цитирай
9. petgrig - ако водеха наистина война рашката ...
05.03.2023 10:37
blog13 написа:
petgrig написа:
ако водеха наистина война рашката досега щеше да е изчезнала от картата. Капиш?


Да, уважаеми господин гей - щяла е нещо си там, ако. Но това е друга тема - не е тая за която става въпрос.




Неуважаеми пидорино и дяцата разбрахте чи съ чудите кво да измислите та да опрадваете палната нефелност на рашката. Щот тя лъсна отсекъде:)
А честит ви празник - на тая дата пукна урода Сталин:)
цитирай
10. petgrig - Круме
05.03.2023 10:38
ти драскай ма да знаеш чи твой комент тука нема до астане докат ти не отвориш твоя блог за коменти на таквиз кат мен.
цитирай
11. blog13 - Круме ти драскай ма да знаеш чи твой ...
05.03.2023 11:23
petgrig написа:
Круме ти драскай ма да знаеш чи твой комент тука нема до астане докат ти не отвориш твоя блог за коменти на таквиз кат мен.


Уважаеми господин гей, те тука съм вече съгласен с тебе. И не само такива кат тебе - и такива кат мене, дето го допълват, или му подсказват къде му е грешката също ги е затворил. Въпросният Крум в по-голямата си част уж дава качествена информация, ама що е направил тая глупост, та е наложил най-тъпия тип цензура, и си мисли, че може да затвори устата на хората, даже и за неща, които би трябвало да допълват неговата гледна точка, не е ясно.

Допускам че става въпрос за некаква старческа особеност. Забелязал съм, че старчоците са особено твърдоглави, в много случаи, когато става въпрос за лоша технология, която е доказала непродуктивността си. Ти им обръщаш внимание, че така не става. Те си го правят пак така, някак си на инат. Е, няма да разбереме, напълно защо и как някой/някои са изперкали.
цитирай
12. blog13 - Неуважаеми пидориноУва...
05.03.2023 11:40
petgrig написа:
Неуважаеми пидорино


Уважаеми господин гей! Като първо, не зная какво значи "пидорино". Ако думата е италианска, да знаеш, че не съм ходил да бера домати в Италия. Нито съм работил на автомивка, нито съм чистил дебели италиански задници. Пица и паста също не ям.

Като второ, не разбирам, защо постоянно се опитваш да ме етикетираш с неща които не съм. В последният случай, става ясно, че даже се опитваш да ме обидиш, използвайки думичката "неуважаеми". Което е странно, на фона на моето любезно отношение към тебе и факта, че ти правя комплименти.

Искам да ти обърна внимание, че тоя твой стил, да ми лепиш всеки път неправилните етикети се нарича "фалшификация". Това означава, че ти така правиш и при изясняване на фактологията около въпросите по темите ти - в случая войната в Украйна, Русия САЩ, ЕС и т.н.

Искам също така, да ти обърна внимание, че ако ти искаш да си коректен спрямо фактологията (а оттам да демонстрираш уважение най-вече спрямо себе си), би трябвало да ме наричаш не "путинофильо", а би трябвало да ме наричаш "демократ". Ако искаш да бъдеш убедителен за аудиторията, си длъжен, да стопираш всички неща дето ти се искат, ако тези твои желание не отговарят на реалността. А съвършенството по тоя въпрос, предвид и това, че професор Фройд твърди, че подсъзнанието е по-мощно от съзнанието, означава, да наблюдаваш и най-слабите нагласи в тая посока и да тренираш да ги гасиш. Това си е тренировка на ума и тялото. Каквато ти очевидно не си правил никога и ето сега - последствията са плачевни. Т.е. ти трябва да плачеш, а не аз.

Та както ти казах - ако искаш да си убедителен за аудиторията (зер се предполага, че целта на писантията ти имат за цел да убедят аудиторията), ти си длъжен да се въздържаш максимално от изопачение, допълване, игнориране или дори незначителни промени на обективната истина (фактите). Ма може много да ти се иска - в такъв случай, разрешавай правилно загадката на живота, който е вътре в главата ти (което е много трудно).
Ако обаче, ти искаш да ме наричаш мене с някакви определения, предвид много натрапчивата основна линия на всичките мои теми, можеш да ме наричаш "демократ". Защото съм такъв - т.е. в темите си, аз анализирам кои са фундаменталните процеси, които се развиват, т.е. фактите. А така също и най-главната им особеност - избирателната система. Т.е. анализирал съм и избирателните системи, обяснил съм качествено (ти не си ме опровергал), защо и в любимия ти запад, избирателните системи не са демократични (правилни) - откъдето произтичат пък и такива вече рутинни "феномени", западът да защитава публично превратът в Украйна 2014година. И съм предложил конкретна избирателна система, за която съм се аргументирал, че е демократична/правилна. А ти, както казах не си ме опровергал. Вместо да ме опровергаеш, за по-лесно, ти си се фиксирал, да ме наричаш путинотамкакво беше. Което е глупаво. И ако Крум е изглежда поизперкал дъртак, ти си Дечко Узунов. А ако си над двайсетгодишен и си си още Дечко Узубнов, значи си инфантил. Но както искаш - продължавай да се вдетиняваш и да тролиш (замърсяваш медийното пространство).

цитирай
13. petgrig - blog13
05.03.2023 12:06
Вашта групичка има особен талант да поства дълги и нищо неказващи коменти. Няя да си давам труд повече да отговарям на безмислиците ти.
А колкот до троленето стила дет го показвам тук /и дет няя нищо общо иначе с моя/ е в отговор на помиярщината дет я изливате от години.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 857064
Постинги: 566
Коментари: 3711
Гласове: 3872
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930