Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2022 17:33 - Нешка Робева от коги станА специалист и по Украйна
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 3610 Коментари: 16 Гласове:
5

Последна промяна: 31.10.2022 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Начи нЕма да припомням чи тъз прибиваше гимнастичките.
Ма шъ кажа как викаши чи баба Ванга тропала по масата коги България влезнала у НАТО. 

Да обясня - баба Ванга се спомина през 1996-та, а България влезе у НАТО през 2004-та.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - изв, бързам, да преваря дълга мараа
31.10.2022 17:43
СтароГазорската, необрулена слиВа
разбира, повече , от свръхточни ракети,и скаларни оръжия,
даже, и от баба кухавела, Нешкова..

пусти глад, и още, нещоо...
м карбовски, яко,е затънал в дългове, и зе
да се кланя на Мамона, и на за@на ))))))
цитирай
2. vencivaleri1951 - Какво разбира нешка от Украйна питаш
31.10.2022 18:54
Ами аз, ти, Бойко Борисов... какво разбираме, а пишем, говорим-имаме мнение
Все пак Нешка и като състезател, а най-вече като треньор е побеждавала и рускини и укринки /СССР/ и е посещавала нееднократно и Москва и Киев и други градове на бившия СССР. Уважавано име е в спортните среди и не един път в нейна чест е вдигано българското знаме и е звучал българския химн. Не е обругавано никога в нейно присъствие пряпореца ни, химна ни-ръкопляскали са
При посещение в Украйна на президента Плевнелиев обругаха и знамето ни и химна ни. Той не посмя , дума да обели в публичното пространство срещу тази гавра.
А и той говори за Украйна-специалист ли е по Украйна
Не със всичко съм съгласен което говори Нешка, но винаги си спомням че народът ни я аплодираше с : " Нашата Нешка -няма грешка" А никой не е по умен от народа си.
Когато Робева напише , или каже нещо, не е задължително да съвпада казаното с нашето мнение, но веки знае кой го казва-уважаван и много успял човек
Кагато ти и аз напишем и казваме нещо, го казат хора живели по времето на Тешка Робева-с това сме "известни". Ти дори и си анонимен
"Батман" срещу Робева-не е ли доста комично?
цитирай
3. petgrig - Ами аз, ти, Бойко Борисов. . . какво ...
31.10.2022 19:50
vencivaleri1951 написа:
Ами аз, ти, Бойко Борисов... какво разбираме, а пишем, говорим-имаме мнение
Все пак Нешка и като състезател, а най-вече като треньор е побеждавала и рускини и укринки /СССР/ и е посещавала нееднократно и Москва и Киев и други градове на бившия СССР. Уважавано име е в спортните среди и не един път в нейна чест е вдигано българското знаме и е звучал българския химн. Не е обругавано никога в нейно присъствие пряпореца ни, химна ни-ръкопляскали са
При посещение в Украйна на президента Плевнелиев обругаха и знамето ни и химна ни. Той не посмя , дума да обели в публичното пространство срещу тази гавра.
А и той говори за Украйна-специалист ли е по Украйна
Не със всичко съм съгласен което говори Нешка, но винаги си спомням че народът ни я аплодираше с : " Нашата Нешка -няма грешка" А никой не е по умен от народа си.
Когато Робева напише , или каже нещо, не е задължително да съвпада казаното с нашето мнение, но веки знае кой го казва-уважаван и много успял човек
Кагато ти и аз напишем и казваме нещо, го казат хора живели по времето на Тешка Робева-с това сме "известни". Ти дори и си анонимен
"Батман" срещу Робева-не е ли доста комично?

Що не се грънмеш? Ша ми защитава той идиотка дето е пребивала децата!
цитирай
4. blog13 - идиотка дето е пребивала децата! ...
31.10.2022 20:03
petgrig написа:
идиотка дето е пребивала децата!


Тия деца от кво са недоволни - от това че ги е направила шампионки? И кво значи пребивала? Некой осакатен има ли? Тренировката с която се става шампион е много по-трудна от това да изядеш някой и друг шамар.

И що не са избягали от гимнастиката? Да си тренирал при Нешка или Абаджията означава че си нещо.
цитирай
5. petgrig - идиотка дето е пребивала децата! ...
31.10.2022 20:22
blog13 написа:
petgrig написа:
идиотка дето е пребивала децата!


Тия деца от кво са недоволни - от това че ги е направила шампионки? И кво значи пребивала? Некой осакатен има ли? Тренировката с която се става шампион е много по-трудна от това да изядеш някой и друг шамар.

И що не са избягали от гимнастиката? Да си тренирал при Нешка или Абаджията означава че си нещо.

"Умнико" верно ли си верваш чи шампионската титла може да изтрие тва дето е останало у главите на тия деца след побоищата й?
цитирай
6. vencivaleri1951 - Да, тя е уреждала и Поритбюро с мацки-за баба Цола е канила теб вероятно
31.10.2022 20:22
Несретникът винаги ще се опита да охули надарения и успелия да развие дарбата си
Ти въобще не си спортен човек, и ако си попаднал на състезание някога, то е било само по линията на ОФ. Който е гледал грациите на Нешка и самата нея по време на състезания , тренировка , знае че тя беше като орлица над момичетата си. Радваше се, плачеше заедно с тях. Възпитаничките са и живи и здрави, някои от тях са изключително успешни и днес. Прочел ли си , чул ли си някоя от тях да каже лоша дума за нея Че половината и момичета са треньорки по света нейна възпитаничка Иляна Раева е председател на пашата федерация и нейните вече момичета жънат успехи-това също е Робева. И нещо от моят живот:
Дружах с балерина и често ходех и на репетициите и-млад бях, ревнувах. Щчедрин поставяше Евгений Онегин и естестевено прима беше съпругата му -Мая Плисецкая На една от репетициите хореографът/главния/ плесна с нещо като показалка/около 2 м / по дупето-не му е харесало нещо от стойката. Бях виждал да го правят -обикновено по хорема и таза, но тук беше Плисецкая-световно известна прима, депутат, народен преставител, Герой на труда , нар артист. Всички тези титли и награди имаше и съпруга и. И някакъв "сополанко" -хореографът беше малко над 30 я плеска с пръчка по д-то. Една дума от нейна страна-и щеше от Петербург да отиде в някой сибирси и или н азиатските републики театър. Споделих съмненията си с приятелката ми. Тя се разсмя и ме попита Ти имаш куче, обяздвал си конче/бях и разказвал/, причинявал си им болка Защо? Така се прави при обучението им, условен рефлекс, но това са животни, човекът мисли-репелекирах я аз.
-Тук също е условен рефлекс, човек няма време да мисли , когато става въпрос , за части от секундата
Всички хореографи го правят , независимо дали става въпрос за прима, дали за начинаеща като мен
И принцовете получават шамара когато ги посвещават в рицарство.
За светение: При клетвата , когато са посвещавали някого за рицар , веднага след клетвата са го удряли
Не мога да си го обясня, но рицарите са забравяли роднини, близки, името си, но клетвата никога-болката, изненадата са запечатвали в паметта завинаги изреченото.
Вероятно , става въпрос за нещо подобно, ако го е имало въобще-худ гимнастика е много близка до балета.
И помисли разумно , ако си в състояние.
Нешка преди десетина години направи страхотен ансамбъл, който пожъна /и жъне / невероятни успехи. Кастингите да станеш част от ансамбъла бяха невероятни-бореха се над 10 човека за място . Бореха се балетисти, гимнастици , някои от дамите , минали през школата на Нешка-съзтезатели или състезатели на нейни възпитанички. И как го прави този "цербер" и жесток човек/по думите ти/, та е такъв магнит за хората близки до изкуството и-защото това е изкуство
Ти си толкова озлобен и вероятно неуспел човек, че "заедно с водата си готов и бебето да изхварлиш/
Ти не можеш да разграничаваш нещата-талантът е едно, убежденията друго. Вазов е велик поет, но лош администратор/министър/
Карпов е комунист, депутат от КПР , но моите симпатии в шаха , винаги са били към Каспаров, независимо, че с нито една дума не съм съгласен от неговата политическа дейност
Едното, няма нищо общо с другото. И завършвам
Не знам за кое от изказванията И я хулиш. Ти претендираш , че си демократ, а демокрацията предполага толерантност към идеите и мислите на другите. Защо ти да имаш право да пишеш постинг след постинг за Украйна, а аз, Робева и т н да нямаме това право. То може да е грешно, но без него , как ще разбереш, че твоето е правилно. Ти си антикомунист казваш-не твоето е болшевизъм. Тя е "червена", тя е
русофилка/като много в България и света/ и затова няма право на мнение и затова "бие децата"

petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Ами аз, ти, Бойко Борисов... какво разбираме, а пишем, говорим-имаме мнение
Все пак Нешка и като състезател, а най-вече като треньор е побеждавала и рускини и укринки /СССР/ и е посещавала нееднократно и Москва и Киев и други градове на бившия СССР. Уважавано име е в спортните среди и не един път в нейна чест е вдигано българското знаме и е звучал българския химн. Не е обругавано никога в нейно присъствие пряпореца ни, химна ни-ръкопляскали са
При посещение в Украйна на президента Плевнелиев обругаха и знамето ни и химна ни. Той не посмя , дума да обели в публичното пространство срещу тази гавра.
А и той говори за Украйна-специалист ли е по Украйна
Не със всичко съм съгласен което говори Нешка, но винаги си спомням че народът ни я аплодираше с : " Нашата Нешка -няма грешка" А никой не е по умен от народа си.
Когато Робева напише , или каже нещо, не е задължително да съвпада казаното с нашето мнение, но веки знае кой го казва-уважаван и много успял човек
Кагато ти и аз напишем и казваме нещо, го казат хора живели по времето на Тешка Робева-с това сме "известни". Ти дори и си анонимен
"Батман" срещу Робева-не е ли доста комично?

Що не се грънмеш? Ша ми защитава той идиотка дето е пребивала децата!

цитирай
7. blog13 - идиотка дето е пребивала децата! ...
31.10.2022 20:57
petgrig написа:
blog13 написа:
petgrig написа:
идиотка дето е пребивала децата!


Тия деца от кво са недоволни - от това че ги е направила шампионки? И кво значи пребивала? Некой осакатен има ли? Тренировката с която се става шампион е много по-трудна от това да изядеш някой и друг шамар.

И що не са избягали от гимнастиката? Да си тренирал при Нешка или Абаджията означава че си нещо.

"Умнико" верно ли си верваш чи шампионската титла може да изтрие тва дето е останало у главите на тия деца след побоищата й?


Не вервам а знам. Умнико. Щото съм бил в кухнята на спорта. С тия джендърски педеращини дето ги пробутваш - у лево.

Децата по времето на соца се развиваха по най-добрия възможен начин. Това означава че имаше дисциплина и труд. За кой не искаше, естествено имаше и кръчми. Тия дето бяха в спорта бяха там по собствено желание. Бяха амбициозни от малки. Държавата им съдействаше по най-добрия начин. Не знам, сигурно не мош да се сетиш самичък, даже и с моя помощ, че ако някой си прекарва времето в кръчмата, значи никога няма да стане световен шампион. Тия дето са били при Нешка, искаха да бъдат шампионки. Ама истински, а не измислени, като сегашните татуирани силиконки.
Сегашните деца са осакатени от сегашната държава. Родени са на неправилното място в неправилните времена. Това което днес държавата и световния джендъризъм прави с децата е истинско престъпление. Осактяването е сериозно. А аз съм бил гулем късметлия, че съм раснал по времето на соца.
цитирай
8. petgrig - До двамата
31.10.2022 21:34
по-горе. Ей тука четете:

https://desebg/index.php?option=com_content&view=article&id=2370&fbclid=IwAR07WNoXgwjzBdMMlWyGO_RrO_fFIlkj0udNUrWh3QlAoi5j5fkyTC1zyjE
цитирай
9. vmir - Пребивала от грижа както путлер избива украинци от грижа.
31.10.2022 21:42
Колкото до лъжата за баба Ванга, то путлерист ако не лъже, не е никакъв путлерист. А лъжата колкото по-нагла и лесна за хващане е, толкова по-надежден е авторът й по скалата на путлеризма.
цитирай
10. vencivaleri1951 - А ти виждал ли си Ванга?
31.10.2022 23:47
Лично аз бях много скептичен към чутото за нея. Моя позната ме помоли да я закарам до Петрич , имаше си дерт и искаше да се посъветва с Ванга. Не вярвах, но дамата вярваше и тръгнахме. Пеше малко преди промените. Успя да се дореди , влезе, а като излезе, каза , че Ванга и е казала да вляза. Изсмях се, но заради проиятелката влязох. Мъж ме спря-преди мен ва двора имаше еда жена седнала при Ванга, една друга чакаше и следващият бях аз. Това което ми направи впечатление, беше че тя все едно се кара на тези, които им предсказва, второто беше тропането по масата
Случи се и при мен По всичко изглежда, че тя при контактирането просто с това удряне по масата с пръсти е разделяла фразите, помагало и е да разбере, чуе гласът от Отвъдното. Поне аз така мисля. Чух я и още на излизане бях забравил какво ми каза. Сетих се когато нещата дойдоха каквито ми ги каза-добри и лоши.
После на приказка с Косьо Паскалев/кмет на Благоевград , а което е по важно, моя дружка/ ми разказа едно към едно моя случай. Като учител придружил някого, влязъл и той. Тя му казала , че ще стане кмет на града, а той повярвал, колкото и аз повярвах...
Лично аз за последно я чух по тв от Правителствената болница И до днес помня когато предрече възможност за голяма война-" Като падне Сирия, ке има голяма война"-а Сирия тогава беше най-спокойната страна от района
И още нещо за Нешка:
-В Народното събрание Гласува се декларация осъждаща осъждаща Солженицин.
Гласуване -За почти всички-въздаржал се Светлин Лусев-против Нешка Робева
Станко Тодоров/тогава председател на Президиума на НС/ пита:
-Нешке, защо гласува против Можеш ли да обясниш
-Аз мога другарю председател, но Вие можете ли да обясните защо гласувахте за
Колко хора Вмире в България, можеха да го направят- Нешка можеше защото имаше и име и кураж
След това тя бе в Комитета за спасяване на Русе
Къде бяхте вие тогава граждани демократи, къде бе и делиормаският гражданин на Русе
Псувахте власт и правиделство под юргана със съпрузите си...Нали?
Добра, лоша-Нешка е име, сред първите в света е в нейната област Вие ни физономия , ни име смеете да покажете-само гол-м го вадите, но м-к


vmir написа:
Колкото до лъжата за баба Ванга, то путлерист ако не лъже, не е никакъв путлерист. А лъжата колкото по-нагла и лесна за хващане е, толкова по-надежден е авторът й по скалата на путлеризма.

цитирай
11. vmir - 10. vencivaleri1951 - А ти виждал ли си Ванга?
01.11.2022 00:54
Не съм я виждал и не съжалявам.
Гьоте: „Човек вижда онова, което знае". Научния критерий за достоверност е доверителната вероятност поне 95%, а не 70% както оценяват сбъдването на предсказанията й без отчитане помощта на подслушващия екип. Познавам информирани хора предсказващи вярно повече от 70% без да претендират, че са ясновидци. Вярващите в ясновидци и представящите се за такива са хора с дефицит на реални знания и излишък на показност.

И на мен на спиритическа среща с духове са ми пророкували гениалност, но смятам за адски глупаво да парадирам с подобен "аргумент". Прогноза за мен е еднозначно описание не само на събитие, но и на конкретната дата на очакваното му сбъдване. Смел или страхлив, умен или глупав, това или онова, голямо или малко, са субективни категории както агресията за путлеристите е "самозащита", войната - мир, невежеството - сила, робството - свобода и използването им само по себе си не гарантира обективност, а само имитация на обективност, при определени обстоятелства - престъпно фалшифициране на обективността.
цитирай
12. blog13 - След това тя бе в Комитета за спас...
01.11.2022 10:29
vencivaleri1951 написа:
След това тя бе в Комитета за спасяване на Русе
Къде бяхте вие тогава граждани демократи, къде бе и делиормаският гражданин на Русе
Псувахте власт и правиделство под юргана със съпрузите си...Нали?


Не се знае какво са псували, защото сегашните антирашисти и антибългари, и понятие не са си имали, че самите те ще станат такива. По онова време на никой и през ум не му хрумваше, да хули българския спорт.

Слушах до някъде разговора между Нешка и Карбовски, където Карбовски неколкократно се опита да изчопли отговора на въпроса, откъде се появиха тия русофоби, при това до такава степен патологични. Тях, казва, ги нямаше през соца. Да наистина, тогава не съм виждал българин, който да мрази Русия и руснаците. Тогава през т.нар. тоталитаризъм, когато трябва да е било най-лошо според антипутлеристите, такива като тях ги нямаше. И сега взеха да се появяват, но основаният им сега, според самите тях трябва да са по-малки - нали вече сме се поосвободили от Раша.

По тоя случай се сетих, как през 87ма, си седя аз в студентски град с едни приятели и един който учеше медицина, разсъждаваше, че националният ни празник не трябва да бъде 9ти септември. А трябва да бъде 3 март. "Какво, казва, толкова е станало на 9ти септември - сменила се е една власт с друга власт!"

Но ето, че днес, тия тенденции, взеха да плюят и 3ти март. При това развитието е систематично и тенденциозно. И освен това, тези "идеи" се налагат от държавата. Въпросните русофоби, не са дисиденти срещу властта. Те са нагаждачи, които през соца, щяха да бъдат претенденти да се доредят до членство в БКП, както и за званието "Активни Борци Против Фашизма и Капитализма". Къде са днес опорките, на русофобията? Те са в учебниците по история на децата. А къде са днешните медали на България от световни, европейски и олимпиади (зер, такива като Нешка и Абаджията са били лоши)? Няма ги. Няма спрот, няма образование. Но има най-долнопробни апологети на държавната власт.
цитирай
13. blog13 - Прогноза за мен е еднозначно опи...
01.11.2022 10:35
vmir написа:
Прогноза за мен е еднозначно описание не само на събитие, но и на конкретната дата на очакваното му сбъдване.


Знаеш ли, защо съм запомнил датата 16 февруари? Защото съм се родил на тая дата. И си спомням, че тая година щеше да има събитие на 16 февруари. Кои бяха врачките, дето се провалиха с тая дата, ще може ли да ни припомниш - че трябва и ти да кажеш нещо съществено, а не само аз?
цитирай
14. blog13 - по-горе. Ей тука четете: ht...
01.11.2022 10:47
petgrig написа:
по-горе. Ей тука четете:

https://desebg/index?option=com_content&view=article&id=2370&fbclid=IwAR07WNoXgwjzBdMMlWyGO_RrO_fFIlkj0udNUrWh3QlAoi5j5fkyTC1zyjE


Твоят проблем е, че си глупак. Първо, не успях да ти открия линка, щото така си го дал. Второ, ако си мислиш, че не съм чел подобни конспирации и че тепърва ще откриеш за дядо и баба, че бонбонът е сладък, а хапчето горчи, отново си в грешка.
Трето, чел съм и други неща. А така също съм виждал много неща с очите си. И днес многото неща са ясно видими - не само това че над 90% от българите днес живеят в жилища построенни през соца, не само ясно видимите над 6000 язовири, построени също през соца, не само медалите от световни европейски и олимпиади, спечелени най-вече през соца. А и много друти неща са ясно видими. Така че четвърто- мога и сам да мисля. Както е казал един известен индиански вожд. От конспиративна литература се интересувам, но я отхвърлям, когато тя брутално отрича очевидните истини. Дето имаше и един виц, за една дето била девствена - бе аз на оная си работа ли да вярвам или на това дето го пише във вестниците?
цитирай
15. petgrig - Ся да
02.11.2022 13:19
рекна нящо на двамата тъпанари. То не чи съм очаквал да вденете щото ваште тикви доказано са непробиваеми. Кеф ми е обаче да ви гледам как скачате и плещите глупости на сичко дето не ви е натъпкано в кухите кратуни:)
А и да не забрава - Слава Украине, Путлер капут! Украинците са сал на 30 км от Херсон:)
цитирай
16. blog13 - Надежда всяка тука оставете!
02.11.2022 22:28
petgrig написа:
рекна нящо на двамата тъпанари. То не чи съм очаквал да вденете щото ваште тикви доказано са непробиваеми. Кеф ми е обаче да ви гледам как скачате и плещите глупости на сичко дето не ви е натъпкано в кухите кратуни:)
А и да не забрава - Слава Украине, Путлер капут! Украинците са сал на 30 км от Херсон:)


Войната е срещу Западна Европа и САЩ. Води я световната върхушка, която управлява и ЕС и САЩ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 835654
Постинги: 544
Коментари: 3591
Гласове: 3790
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031