Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2021 16:26 - Ето малко за невежите, които се ловят на пропагандата на Лукашенко и Путин
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 1901 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2021 16:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Винаги съм казвал, че глупостта върви ръка за ръка с невежеството и със садизма. Тук едно момченце - Панто, непрекъснато ни го демонстрира, особено с последния си пост, в който твърди, че похитеният беларуски журналист Роман Протакевич бил служил в "Азов". "Доказателството" му затова е снимка, на която е уж той, а един пред него е със знака на този отряд.
Първо, такъв фотошоп е повече от елементарен и може да ви го направи всеки начинаещ в занаята. Но да приемем, че снимката е истинска. 
Ако това нещо Панто си беше направил труда да потърси в Гугъл както трябва /Жоро правилно е отбелязвал много пъти, че тези не умеят и това/, щеше да попадне на следния линк:

https://meduza.io/feature/2021/05/27/pravda-li-roman-protasevich-voeval-v-donbasse-v-batalone-azov-podozreniya-est-pryamyh-dokazatelstv-net

И ще извадя малко пасажи. Несллучайно един от българските класици е призовал: "Пенчо, бре, чети"! Той че Пенчо не чете, е ясно, ама вие четете:

Сам Протасевич еще в сентябре 2020-го в интервью журналисту Юрию Дудю рассказывал, что находился в зоне конфликта на востоке Украины и в течение года занимался там операторской съемкой как журналист-фрилансер. Он даже был ранен на фронте, хотя и не участвовал в боевых действиях, сказал Протасевич Дудю.

 26 мая основатель батальона Андрей Билецкий в своем телеграм-канале заявил, что журналист не участвовал в боевых действиях, а присутствовал там как репортер:

Роман действительно вместе с «Азовом» и другими военными частями боролся против оккупации Украины. Но его оружием как журналиста был не автомат, а слово.

Прямо отрицает заявления об участии журналиста в боевых действиях и его мать Наталья Протасевич в интервью «Медузе»: «Он был там как журналист. Это [публикации о Протасевиче] какая-то глупость. Нам неоднократно уже задавали эти вопросы. Он ездил туда как фотограф и журналист-фрилансер». 

А белорусское независимое издание «Наша Нива» 27 мая поговорило с неназванным бойцом «Азова», который привел другое объяснение фотографий Протасевича с оружием в руках:

Я вспоминаю его в Урзуфе. Был такой парень, молодой. Билецкий ему не доверял. Потому что, когда он приехал, начал с того, что «а где здесь другие белорусы? Давайте знакомиться». Люди это восприняли так, что он собирает информацию. Поэтому доверия особого не было, и к операциям его не привлекали. Он покрутился в учебке, пофоткался с оружием на полигоне и, вероятно, понял, что в коллектив не вольется, поэтому уехал. Воевал ли он? Думаю, что если и воевал, то не в составе «Азова».

 

 



Гласувай:
2



1. pantaleev - https://zapisnanews/2021/05...
28.05.2021 16:30
https://zapisnanews/2021/05/27/kakvoto-iska-da-go-pravi-lukashenko-tova-leke-protasevich-uchastval-vv-vojnata-v-donbas-na-stranata-na-neonaczistite/?fbclid=IwAR0dE32jOCRDgQbaPUzlDxCiKiojACJUnSwl-ScXLqzgnotAKHY6kYq1q-w

Сега глупако ще ми излезеш, че е проруски сайт. Това ви е опорката. Има и други сигурни източници, но няма да се занимавам повече с теб!

П.п Жителите на Донбас искат да в Русия, фашистите от Азов избиват всеки който не е съгласен с тях. Но какво да ти обяснявам на тебе.
цитирай
2. petgrig - https://zapisnanews/2021/05...
28.05.2021 16:32
pantaleev написа:
https://zapisnanews/2021/05/27/kakvoto-iska-da-go-pravi-lukashenko-tova-leke-protasevich-uchastval-vv-vojnata-v-donbas-na-stranata-na-neonaczistite/?fbclid=IwAR0dE32jOCRDgQbaPUzlDxCiKiojACJUnSwl-ScXLqzgnotAKHY6kYq1q-w

Сега глупако ще ми излезеш, че е проруски сайт. Това ви е опорката. Има и други сигурни източници, но няма да се занимавам повече с теб!

Първо, " умнико", е на български. Аз ти давам да четеш на руски и то сериозна разработка. Пак те питам, ти поне поназнайваш ли руски?
цитирай
3. pantaleev - Аз на тебе куче сине няма да ти изд...
28.05.2021 16:35
Аз на тебе куче сине няма да ти давам обяснение. При мен ти казах, че не те броя за Човек. Твоят Гога с последният му постинг също! Но ето още за целият случай за читателите.

https://rbc-ru/rbc/s/politics/25/05/2021/60acd49f9a794765b9d913f1?fbclid=IwAR0qJ7Lurodqub3Im1tvp-E-sXPdH7DhY1A3R_yOz_2jCtkTocEK98IwBWA
цитирай
4. petgrig - Продължавай още:)
28.05.2021 16:43
извади още няколко пропутински сайта. Я преведи поне един пасаж от този линк!
цитирай
5. getmans1 - Ще постна и тук коментара си, че да е ...
28.05.2021 16:47
Ще постна и тук коментара си,че да е актуален и понеже, и защото е поучителен:

"Ако бях аз, дори само намеци за подобни действия да бяха открили досега щяха да са на лице поне три контрапостинги ... На пангара наред с мен щеше да е родата ми до девто коляно напред и назад.

Да ти цитирам ли кои щяха да са аФторите на тези контрета, а?"
цитирай
6. petgrig - Ще постна и тук коментара си, че да е ...
28.05.2021 16:52
getmans1 написа:
Ще постна и тук коментара си,че да е актуален и понеже, и защото е поучителен:

"Ако бях аз, дори само намеци за подобни действия да бяха открили досега щяха да са на лице поне три контрапостинги ... На пангара наред с мен щеше да е родата ми до девто коляно напред и назад.

Да ти цитирам ли кои щяха да са аФторите на тези контрета, а?"


Изобщо не мога да се сетя:)
Пантото съвсем е откачил - видя в мен Ангелина:)
Струва ми се, че жената доста му се привижда:)
А се съмнявам, че тя изобщо помни за съществуването му.
цитирай
7. getmans1 - petgrig - глей, това говори; &...
28.05.2021 17:03
petgrig - глей, това говори;
"При търсенето на „https://rbc-ru/rbc/s/politics/25/05/2021/60acd49f9a794765b9d913f1?fbclid=IwAR0qJ7Lurodqub3Im1tvp-E-sXPdH7DhY1A3R_yOz_2jCtkTocEK98IwBWA“ не бяха открити съответстващи документи.

Предложения:
Уверете се, че всички думи са написани правилно.
Опитайте с различни ключови думи."

.... Тия, ако Путин им каже да преброят звездите по обяд хич няма се замислят, ... Даже ще започнат да се поздравяват с "Добър вечер" ...
цитирай
8. eva666 - Пантото съвсем е откачил - видя в мен Ангелина:)...olelelelleelle...
28.05.2021 17:06
аз, па го обърках с мараобщата866...тя има 12 мъж. профила..
мара, се прай на мъж, а па тоз..Капустин,клюкари като жена..
панте, я бегай, да видиш..кога ще кацат мамашите от Омск..
че,Зимата,дългаа..яко, те е треснала.. половата Абстиненция...

и, стига с тез "майчини" Органи,нали ,и ти имаш майка..
или..нямаш?...държиш се като сираче...
се подир някой тичаш..квичиш...бау бау бау...

я ,виж..баба панацейка...за теб копнее @)
цитирай
9. petgrig - Тя, баба Панацейка,
28.05.2021 17:23
май яко го закъсва, щом толкова обикаля тролските блогове:)
цитирай
10. pantaleev - Глупчовции
28.05.2021 18:36
Да ми ядете гъзо!
цитирай
11. petgrig - Да ми ядете гъзо! Да ядем, ама да ...
28.05.2021 18:57
pantaleev написа:
Да ми ядете гъзо!

Да ядем, ама да има какво:)
Аз харесвам хората, който имат д..е, сиреч могат като са казали "а", да кажат и "б". Ама ти не можеш - безсилен си, слаб си умствено, изобщо, за нищо не ставаш:)
цитирай
12. pantaleev - Малий
28.05.2021 21:01
Бате как ме затапи.. Кажи честно това с Ангелина го споделите като мисли, или го преписа от някъде. Бря Бря бряя...
цитирай
13. petgrig - Бате как ме затапи. . Кажи честно ...
28.05.2021 21:50
pantaleev написа:
Бате как ме затапи.. Кажи честно това с Ангелина го споделите като мисли, или го преписа от някъде. Бря Бря бряя...

Панте, какво да ти отговоря, освен че се излагаш чудесно:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 836352
Постинги: 544
Коментари: 3591
Гласове: 3792
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031