Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2020 19:41 - Един коментар, с който Венц0 беше натикан в миша дупка
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 1614 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 . novitejivotni - Хайде и аз да се опитам : Давате на един много известен ( ама не такъв от обикновените известни, ами от ония другите „специален“ и „заслужил“ ) художник бял лист и моливче и му казвате – Нарисувайте кръгче, моля! Той ви рисува квадратче. Вие пак му давате лист и моливче и пак го молите да ви нарисува кръгче. Той ви рисува триъгълниче. Това упражнение се повтаря около 1276 пъти и на вас ви става ясно, че въпросната персона ( с много претенции, медали, длъжности и „обществено признание“ ) всъщност НЕ МОЖЕ да рисува...
Опитвате се, ( уважавайки го ) да му намекнете, че не може вече така, или трябва да се научи да рисува кръгчета или да отстъпи място на тия дето могат.
Неговите коментари са :
Ааа, ам то аз не знам как така се е получило...
Наистина ли, аз уж се старах...
Айде сега, аз от години съм ви казал, че не мога да рисувам, кво толкова...

Вие вече нищо не намеквате ,а вече му го завирате в лицето !

Неговите коментари са :
Ама вие сега кво се заяждате, ние тука за това ли сме се събрали. да си рисуваме кръгчета и квадратчета ли ?
Еее, тва е от дислексията, от училище страдам от нея.
Колко пъти да ви обяснявам, това не е важно, важното е...
И пак ви казвам – аз не съм виновен за грешките, дето ги прави андроида...
Абе, кви сте вия бе, ша ми държите сметка на мене кое е кръгче и кое е квадратче, вия знаете ли колко виШи имам аз...

Иии, ей така преминава денят на другарЕтЕ. опитваш се да им кажеш нещо съвсем простичко, а те ти обясняват как бягали 8 километра в казармата и учили математика повече от всички други ( не че им било необходимо, ама ей така).
Те са скромни, обаче тия работи трябва да се знаят, заради истината,,,:-)))



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgrig - Блог.бг, много го закъсвате!
25.08.2020 19:43
Няколко часа не може да ми се отвори страница за нов постинг, или пък сайтът става недостъпен.
Верно от години сте го дали през просото, но, като гледам, сами сте на път да се затриете окончателно.
цитирай
2. radostinalassa - Успокоих се
25.08.2020 20:02
И при мене е така и помислих, че компа ми се скапва. За всеки случай ще си сменя паролата
цитирай
3. radostinalassa - Преди беше по - лошо
25.08.2020 20:40
Блогът по половин ден се обновяваше.
цитирай
4. rustam - Ей, педеруго,
25.08.2020 20:51
,
petgrig написа:
Няколко часа не може да ми се отвори страница за нов постинг, или пък сайтът става недостъпен.
Верно от години сте го дали през просото, но, като гледам, сами сте на път да се затриете окончателно.

ти тези ги дуднеш вече 7-8 години. Я, бягай да изсучеш един дудук на гетманса, фагот!
цитирай
5. petgrig - , Няколко часа не може да ми се отвори ...
25.08.2020 21:02
rustam написа:
,
petgrig написа:
Няколко часа не може да ми се отвори страница за нов постинг, или пък сайтът става недостъпен.
Верно от години сте го дали през просото, но, като гледам, сами сте на път да се затриете окончателно.

ти тези ги дуднеш вече 7-8 години. Я, бягай да изсучеш един дудук на гетманса, фагот!

А ти тези ги повтаряш, откакто си се регистрирал в блог.бг. Умът ти не мръдна ли поне една крачка напред?
цитирай
6. radostinalassa - Обаче блогът е станал алчен
25.08.2020 21:22
Дръпнали са бисквитките нагоре и всеки път трябва да си оправяме грешките. Алчността е грях.
цитирай
7. radostinalassa - Когато си набиете в главите, че..
25.08.2020 21:23
създателят на компа е българин, ще се оправите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 856984
Постинги: 566
Коментари: 3711
Гласове: 3872
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930